maandag 6 augustus 2007

De vakantie zit er weer op...

Vandaag weer begonnen met werken. Urk was al een paar dagen aan de slag en nu moet ik er ook weer aan geloven.Ook met het mooie weer van de afgelopen dagen is het gebeurt,morgen wordt het 10 graden kouder dan vandaag. Boris logeert weer in Ede omdat we allebei DRUK zijn deze week.Veel werken voor Urk en ik ben pas op vrijdag vrij. Dan ga ik kijken of mijn vriendinnetjes weer terug zijn van vakantie...lekker leuten bij een bakkie koffie.Èn Urk is deze week eindelijk met dat beroemde dieet van hem begonnen waar -ie in 3 weken 10 klootjes kwijt moet raken. Ik ben benieuwd.... Lekker meer bewegen, daar heb ik ook wel zin in al vindt Urk dat het niet nodig is.. ik vind het gewoon lekker.

Groetjes Silly

P.S. gisteren hebben we tijdens het fietsen een heel mooi fietskarretje voor Boris gespot. Een Doggyride...gaan we voor sparen.

Geen opmerkingen: