zondag 27 september 2009

Ben een beetje bekouden...snif

Terwijl de hele wereld geniet van de laatste mooie dagen van dit jaar, zit ik binnen te snotteren,te hoesten en te niezen...

Het -voor mijn gevoel hele- hoofd heeft zich gevuld met een bruin/gele slijmerige taaie substantie, welke een pijnlijk kloppend gevoel in mijn voorhoofd veroorzaakt en doet voorkomen of mijn bijholtes zo vol zijn dat ze elk moment kunnen ontploffen. De hele wereld komt wat gedempt binnen alsof al mijn zintuigen zijn omwikkeld met een dikke laag watten.

De bruin/gele substantie heeft ook geen haast om weg te gaan.Een warme douche geeft maar kort verlichting en het dampen met Dampo helpt misschien alleen als ik daar de hele dag boven blijf hangen.Mijn stem klinkt op dit moment alsof ik al 50 jaar sigaren rook en mijn keel voelt alsof ik hem net langs een bakstenen muurtje heb gehaald.

En dit alles terwijl de buren van "het Blok" gezellig op de camping zitten (met een kampvuurtje hoogswaarschijnlijk) en mijn vriendje net is begonnen in zijn nieuwe winkel.In die winkel ben ik tot mijn spijt nog niet eens wezen kijken ,en dat terwijl ik brand van nieuwsgierigheid.Maar omdat het branderige gevoel achter mijn ogen sterker is dan het verlangen naar het kampvuur of de nieuwsgierigheid lag ik gisteren de hele dag plat. Al deze leuke dingen gaan aan mijn rode snotterige neusje voorbij, omdat mijn lichaam heeft besloten om erg verkouden te worden.

Zo,...heeeeeeeerlijk om even lekker te klagen en zielig te doen.Lang leve het weblog! Hier kan men tenminste nog eens ongestraft zelfmedelijden hebben. Dit werkt nu al beter dan een Dampo-dampje. Ik ga maar eens een warm bad pakken en dan mezelf een schop onder m'n kont geven. Wordt het vast een betere dag dan gisteren.
CU

Geen opmerkingen: