woensdag 18 november 2009

100 meter bla,bla,bla

Terwijl het buiten neigt naar zuid-wester-storm zitten Boris en ik binnen.Boris doet een middagdutje van meer dan 2 uur en ik zit met een muziekje achter de laptop.Voor de "Flapliefhebbers"...ze zijn al op.Sterker nog,ze waren 2 dagen later al op! ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik samenwoon met iemand die het eten van de flappen naar een hoger level heeft gebracht, hij eet ze niet,nee hij snackt ze...Aan de andere kant kan wel worden vastgesteld dat ze lekker waren dus ik klaag dan ook niet.

Die nieuwe cd van John Mayer is trouwens erg mooi,evenals die van Norah Jones en Josh Stone.

Hebben jullie het al gehoord? De Recessie is over! Jawel afgelopen vrijdag was het in het nieuws...Wel heel toevallig dat die Goedgeiligman de dag erna weer in Nederland is aangekomen.Dit riekt naar een marketingplan!

Moeten ze ook eens een beter plan voor dat rekeningrijden gaan bedenken. Als de huidige plannen doorgaan dan wordt het voor bijna iedereen te duur om auto te rijden.De minister zegt wel heel stellig dat het goedkoper wordt maar hij zegt er heel zachtjes achteraan dat dat geldt voor degenen die minder gaan rijden....Tja dat is ook zo als er geen kilometerheffing komt,dus kom eerst maar met een beter plan want met de huidige plannen kan ik beter een andere baan gaan zoeken.Eentje waar ik niet 140 km per dag hoef te rijden.En dat terwijl ik best een leuke baan heb,en ik er graag die kilometers voor over heb.

CU

Geen opmerkingen: